|
Post by Admin on Aug 19, 2015 15:25:54 GMT 2
Idei ... capacitatea de a urmari si evalua argumentele oferite de ceilalti si de a descoperi ideile de baza in aceste argumente capacitatea de a gandi si rationa matematic, de a intelege si utiliza diferite reprezentari ale obiectelor, fenomenelor si situatiilor matematice capacitatea de a distinge intre concepte matematice (de exemplu: distictia intre afirmatie si supozitie) capacitatea de a utiliza elemente si instrumente ajutatoare (inclusiv tehnologii informationale) sursa - www.europass-ro.ro/pagina/cadrul_celor_8_competente_cheie
|
|
|
Post by nicoleta on Aug 22, 2015 17:09:58 GMT 2
Realizarea legaturii dintre ceea ce ne inconjoara si nevoia la tot pasul de a cunoaste semnificatia cifrelor pe care le folosim la tot pasul ,chiar de la nastere .Elevii sunt pusi sa dea exemple concrete de zi cu zi cand cifrele se intalnesc peste tot ;varsta ,data nasterii , numarul casei ,al salii de clasa ,al bancii,etc .
|
|
|
Post by Ioan Vlașin on Aug 22, 2015 17:40:39 GMT 2
Avind in vedere ca ne referim la participare, vom aborda toate din perspectiva relatiilor, a interactiunilor. Nu ii spun ca are nevoie de socoteli la magazin ci il pun intr-o situatie, o interactiune in care se vede acest lucru. Spre exemplu copilul este la casa, si nu ii ajung banii pentru produsele puse in cos..Cauza? - A pus prea multe, dar cum putea sti cite putea pune? Situatia problema - se face de ris la casa; Solutia - socoteala prealabila... Nu ne pasa de ce stim, dar ne afecteaza ceea ce ni se intimpla/ni se poate intimpla in relatiile cu ceilalti... Exploatam aceasta sensibilitate...
|
|