|
Post by Admin on Aug 19, 2015 15:38:28 GMT 2
Punct plecare identificare instrumente capacitatea de a te exprima artistic printr-o gama variata de mijloace media, in concordanta cu abilitatile individuale capacitatea de a aprecia si a te bucura de arta diferitelor culturi capacitatea de a identifica oportunitati economice si de le utiliza in cadrul activitatilor culturale capacitatea de a-ti manifesta creativitatea si a-ti exprima punctele de vedere fata de ceilalti sursa - www.europass-ro.ro/pagina/cadrul_celor_8_competente_cheie
|
|
|
Post by marius on Aug 20, 2015 16:31:48 GMT 2
Prin mijloace media înțeleg: ziar, reviste, Internet, radio, televiziune, iar instrumentele de lucru ar fi: informația, clasarea informației (căutare, selectare, prelucrare, transmitere), articolul de ziar, articolul de revistă, benzi desenate, blogul, reportajul, filmul, scurtmetrajul etc.
|
|
|
Post by Ioan Vlașin on Aug 22, 2015 18:18:31 GMT 2
Da, excelenta enumerarea pentru mijloacele media !!! ... Hai sa vedem cum ne-ar putea influenta negativ viata acestea (ca sa le dam importanta si sa nu le uitam), apoi cum am putea noi influenta pozitiv prin ele pe altii.
|
|
|
Post by ileana21 on Aug 25, 2015 20:43:02 GMT 2
Pentru grupa a doua de varsta,elevii ar putea fi antrenati intr-un joc in care ei sa primeasca o harta in care ar trebui sa gaseasca/dezgroape niste comori,dar dupa ce trec niste obstacole prin care castigga sau pierd puncte,iar gasirea comorii acumuleaza puncte si ii ajuta sa treaca la alt nivel al jocului.Fiecare comoara dezgropata va fi o opera din partimoniul universal sau romanesc, pe parcurs se pot strecura comori ,,false'',adica aobiective fara valoare a caror dezgropare duce la pierdere de puncte si care se pot distruge.Prin asta s-ar invata ce este patrimoniul,care sunt obiectivele cele mai cunoscute,valoarea lor etc. Pentru grupa a cincea se poate face un joc in care se pot face diverse variante cu un muzeu virtual.Poate fi o varianta in care elevii devin detectivii care trebuie sa elimine din muzeu lucruri care nu au ce cauta acolo(de ex kitsch).La acest joc se pot gasi mai multe variante.Eelevii pot incarca imagini ssau pot proceda prin elimnare.Pe parcurs pot aparea diferite obstacole care ingreuneaza obtinere rezultatului final si care aduga puncte sau pierd puncte.
|
|
|
Post by Admin on Aug 26, 2015 22:09:11 GMT 2
Intreg site-ul este un joc. Lectiile sunt pe niveluri si subniveluri, deci ceea ce faceti dvs. este sa adaugati materiale in acest joc. Puteti simula inclusiv situatia in care ei sunt detectivi. Ceea ce ar fi de urmărit este respectarea tipului de activitati pe niveluri astfel incit sa avem o unitate pe site, dar si o oarecare predictibilitate. Astfel speram sa se consolideze și perspectiva nivelurilor culturale și trecerea de pe unul pe altul. Detalii privind acestea gasiti pe forum, sectiunea informatii generale: deceinvat.freeforums.net/thread/19/bazele-tiin-ifice-demersului-proiect.
|
|
|
Post by ileana 21 on Aug 27, 2015 19:06:21 GMT 2
Nu se pot descarca atasamentele
|
|
|
Post by marius on Aug 31, 2015 14:59:15 GMT 2
Da, excelenta enumerarea pentru mijloacele media !!! ... Hai sa vedem cum ne-ar putea influenta negativ viata acestea (ca sa le dam importanta si sa nu le uitam), apoi cum am putea noi influenta pozitiv prin ele pe altii. Dezavantajele mass-mediei (influențe negative):(1) creează dependență - „legume de canapea”;(2) însușirea unui comportament agresiv;(3) izolare;(4) depresie etc.
Avantajele utilizării mass-mediei (televiziune și calculator): (1) înlesnește în mod considerabil comunicarea; (2) permite accesul rapid la informație;
|
|