|
Post by Admin on Nov 13, 2015 23:28:24 GMT 2
Pentru a organiza lecțiile pe subniveluri, astfel ca sa avem o parcurgere secvențială la lecții, trebuie sa punem preconditii pentru intrarea pe lectii. Spre exemplu, pentru a putea intra pe subnivelul II, trebuie să punem o precondiție de parcurgere a subnivelului I. Am facut un filmulet ca sa adresez mai usor ambele minti ale dvs. Va rog sa il priviti si sa setati preconditiile la toate materialele pe care le-ati facut pe subnivelurile 2, 3, 4 si 5 la lectii. Ma gindesc ca la teste sa nu punem, eventual daca dvs. considrati ca e utila o astfel de conditionare a accesarii nivelurilor superioare puteti sa puneti astfel de preconditii. E clar ca pentru subnivelul 3 veti pune ca și conditie promovarea nivelului 2; pentru subnivelul 4 a subnivelului 3 samd. Linkul cu filmuletull - www.youtube.com/watch?v=KxvsYU7Fzx8
|
|
|
Post by Admin on Nov 13, 2015 23:42:01 GMT 2
Setări condiții promovare test. Pentru a modifica conditiile de parcurgere a unei lectii, vom schimba de la 50% numarul puncte necesare la 70%. Am facut video, ca e mai usor de observat... Va rog sa schimbati la toate lectiile si testele realizate de dvs.
|
|
|
Post by Admin on Nov 14, 2015 0:05:00 GMT 2
Stabilire puncte acordate pe test si a numărului de puncte de acces. Pentru a avea o notare unitara, independenta de numărul de întrebări, avem posibilitatea de a stabili în setările testului numărul de puncte acordate. Pentru a face jocul interesant și a spori atentia elevilor, avem si o taxa de acces la lectie care se restituie daca lectia este invatată. Propun ca toate testele sa aiba 10 puncte bonus si 2 de penalizare. Nu vreau sa facem diferentieri, de aceea propun uniformizarea punctajului. Detalii pentru setari in video www.youtube.com/watch?v=jiajFMMSRII
|
|